...hanyalah coretan tentang sebuah hikayat kehidupan yang penuh lara...

Wednesday, March 24, 2010

Perah santan!

MENYAMPAH!

Aku saje nak luah apa aku rasa..

Aku mmg cukup menyampah dgn orang yg sgt perasan yang diri diorg tu bagus.

If you recieve loadsa compliment from other people doesnt mean that you are good enough! Not even great!

Reason? Not all of the compliments were made sincerely! You must know one thing... Some people prefer to give compliment rather than criticism just because they dont want to hurt your feeling!

So please dont be so perasan that u r great ok!

One more thing.. Aku rasa nak tergelak dgn org yg perasan bagus ni bilamana dia akan marah bila ada org bg kritikan atau pandangan kepada dia.. Seolah2 dia tak boleh menerima kelemahan diri... Oh please la... Nobody perfect la weiii...

So aku nak pesan sikit kat orang yg berperangai macam bagus ni sila la berada di alam nyata!


-hikayat lara-

0 comments: